Maailmanlaajuinen autonvuokrausbrändi Green Motion International ilmoitti tänään, että maskin käyttö tulee pakolliseksi jokaisessa Green Motionin toimipisteessä.
Green Motionin erittäin menestyksekäs "Peukut pystyyn kasvonaamareille" -kampanja alkoi kesällä 2020, ja siinä korostettiin kasvonaamarin käytön tärkeyttä kaikkien asiakkaiden ja henkilökunnan suojelemiseksi.
Green Motionin perustaja ja toimitusjohtaja Richard Lowden sanoi: "COVID-19-rokotteen käyttöönoton edetessä tosissaan kaikkialla maailmassa ei ole nyt aika olla itsetyytyväinen. Vaikka suurin osa arvostetuista asiakkaistamme tukee täysin sosiaalisen etäisyyden säilyttämistä ja naamarin käyttöä, on vielä muutamia, jotka eivät noudata sääntöjä."
Tukeakseen edelleen maailmanlaajuisia ponnisteluja pandemian voittamiseksi Green Motion on ilmoittanut tänään, että se vaatii naamarin käyttämistä, kun vierailet missä tahansa toimipisteessä ympäri maailmaa.
Lisätietoja Green Motionin alan johtavista COVID-19-asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuusmenettelyistä, jotka ovat käytössä kaikissa Green Motionin autovuokraamoissa maailmanlaajuisesti, saat osoitteesta greenmotion.com/covid-19.